سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... دیده دل هایمان را از آنچه مخالف دوستی توست، کور گردان . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
تهدیدات سلامت - بهداشت حرفه ای ساوه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • مشاور سازمان جهانی بهداشت با بیان این که 47 درصد تهدیدات پیش روی سلامت جوامع در حال توسعه در ارتباط با بیماری‌های واگیرداری نظیر مالاریا، ایدز و آنفلوآنزای پرندگان است، اعلام کرد: تا سال 2020 این تهدیدات به 60 درصد افزایش می‌یابد.

     دکتر عبدالله صالح الساعدی در اجلاس بین‌المللی تحقیقات پزشکی،‌ افزود: در حال حاضر بیماری‌های غیرواگیر نظیر بیماریهای عروقی و چاقی نیز از معضلات مهم کشورهای دنیا هستند. بنابراین باید تحقیقات پزشکی به این مسائل نیز توجه کند.

    وی با ابراز خرسندی از اقدام ایران در برگزاری این اجلاس، یادآور شد: شرکت کنندگان در اجلاس تهران به طور هماهنگ برای اجلاس جهانی سال 2008 آماده می‌شوند.

    مشاور سازمان جهانی بهداشت با بیان این که تحقیقات هیچ گاه به صورت پایدار انجام نمی‌گیرد، به اجلاس تحقیقات پزشکی که در سال 2004 در مکزیک برگزار شد اشاره کرد و گفت: اعضای سازمان جهانی بهداشت باید مطابق توافقنامه اجلاس 2004 به تحقیقات بپردازند.

    صالح الساعدی اضافه کرد: اما به علت پایدار نبودن تحقیقات با وجود صرف هزینه‌های سنگین هنوز مشکلات جوامع به ویژه بیماری‌ها برطرف نشده است.

    به گزارش ایسنا، همچنین در ادامه مراسم افتتاحیه این اجلاس، نماینده کشور مالی که میزبانی اجلاس سال 2008 را برعهده دارد و جمعی از نمایندگان کشورهای عضو سازمان جهانی از جمله آذربایجان و افغانستان از اهتمام مسئولان جمهوری اسلامی ایران در برگزاری اجلاس مقدماتی سال 2008 تقدیر و سخنرانی کردند.



    جواد برازنده ::: چهارشنبه 86/9/7::: ساعت 3:17 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 38
    کل بازدید :225964

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره <<
    تهدیدات سلامت - بهداشت حرفه ای ساوه
    جواد برازنده
    این وبلاگ با همت شما مسئولین بهداشت حرفه ای کارخانجات اداره می شود منتظر مقالات شما هستیم. پیشنهادات شما باعث بهتر شدن وبلاگ خواهد شد. تلفن : 02552229891 آدرس پست الکترونیکی ما : savehoh@yahoo.com j.b172star@gmail.com

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    تهدیدات سلامت - بهداشت حرفه ای ساوه

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<