سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین برادران کسى است که براى او به رنج افتى . [ چه رنج افتادن مستلزم مشقّت است . و این شرّ را برادرى که براى او به رنج افتاده‏اند سبب شده . پس او بدترین برادران است . ] [نهج البلاغه]
هفته سلامت گرامی باد - بهداشت حرفه ای ساوه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو

  •  

    براساس پیشنهاد کمیته سیاستگذاری ستاد برگزاری هفته سلامت و تصویب شورای معاونین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شعار روز جهانی بهداشت سال 1386 آینده‌ای مطمئن با سرمایه گذاری در سلامت عنوان شد .

    به گزارش سرویس بهداشت و درمان خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عنوان شنبه نخستین روز از این هفته «سلامت، ایمنی غذا» با محوریت توجه به نقش عوامل خطرساز غذایی بر بیماری‌های غیرواگیر از جمله نقش روغن، قند، نوشابه و غیره در ابتلا به این بیماریها، یکشنبه 19 فروردین دومین روز از این هفته «سلامت، مشارکتهای عمومی و همکاریهای بین بخشی» با هدف توجه به نقش و جایگاه نهادها و سازمانهای دست اندرکار و موثر در امر سلامت از طریق گرامی‌داشت و تقدیر از نقش افراد و سازمانهای دوستدار و حامی سلامت در مراسم روز جهانی بهداشت اعلام شد.

    به گزارش ایسنا، دوشنبه 20 فروردین روز «سلامت و رسانه‌ها» نام‌گذاری شد که با محور اساسی این روز نشست با اصحاب رسانه‌ها و هماهنگی جهت بازدید مدیران رسانه‌ای و خبرنگاران از طرح‌ها و پروژه‌های افتتاح شده در دولت نهم برگزار می‌شود.

    برپایه این گزارش، سه شنبه چهارمین روز از هفته سلامت با عنوان «سلامت، شهر و روستای سالم» با هدف توجه به نقش و جایگاه نهاد و سازمانهای دست اندرکار و موثر در امر سلامت خصوصا نقش منتخبین پزشک و پیراپزشک در شوراهای اسلامی شهر و روستا در تحقق این مهم و توجه به مقوله سلامت به عنوان یکی از وظایف شوراها نام‌گذاری شد.

    برهمین اساس چهارشنبه مورخ 22 فرودین 86 «سلامت و جایگاه فناوری‌های نوین» با محوریت توجه به سرمایه گذاری بر روی داروهای استراتژیک و داروهای با ارزش افزوده بالا که از طریق نانوتکنولوژی، زیست فناوری و ریزفناوری‌ تولید می‌شود وتبیین جایگاه این تکنولوژی و اهمیت بومی کردن آن و پنج شنبه 23 فروردین 86 باعنوان «سلامت، حمایتهای قانونی، چالشها و فرصت‌ها» نامگذاری شد که دراین روز نشست تخصصی با صاحب نظران و متخصصان امور جهت بررسی و ارائه راهکارهای لازم به منظور اصلاح قوانین مرتبط با سلامت برگزار می‌شود.

    همچنین آخرین روز هفته سلامت با عنوان «سلامت و خانواده سالم» نام‌گذاری شد، که در این روز نشست‌های تخصصی با حضور کارشناسان و صاحب نظران به منظور بررسی چالشهای موجود در مسائل سلامت خانواده برگزار می‌شود.

    خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران



    جواد برازنده ::: چهارشنبه 86/1/29::: ساعت 4:34 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 21
    کل بازدید :225633

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره <<
    هفته سلامت گرامی باد - بهداشت حرفه ای ساوه
    جواد برازنده
    این وبلاگ با همت شما مسئولین بهداشت حرفه ای کارخانجات اداره می شود منتظر مقالات شما هستیم. پیشنهادات شما باعث بهتر شدن وبلاگ خواهد شد. تلفن : 02552229891 آدرس پست الکترونیکی ما : savehoh@yahoo.com j.b172star@gmail.com

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    هفته سلامت گرامی باد - بهداشت حرفه ای ساوه

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<