سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش دانش کفّاره گناهان بزرگ است [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
خبر - بهداشت حرفه ای ساوه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • دبیرکل سازمان ملل متحد:
    سرمایه گذاری بر سلامت محور رشد اقتصادی است
    دبیرکل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت روز جهانی بهداشت ( 7 آوریل 2007 ، 18 فروردین 86) ، گفت: سرمایه گذاری بر سلامت محور رشد اقتصادی و توسعه است.

    به گزارش خبرگزاری مهر ، در پیام "بان کی مون" آمده است: موضوع روز جهانی بهداشت امسال " امنیت سلامت بین المللی" یادآور تهدیدها علیه سلامت عمومی است که هیچ مرزی نمی شناسد شیوع امراض، بلایای طبیعی، تغییرات آب و هوایی ، تروریسم بیولوژیکی یا نشت مواد شیمیایی همگی می توانند اثرات عمده بر مردم ، جوامع و اقتصادهای آنان در سراسر جهان داشته باشند. این چنین تهدیدهایی چالش های جدیدی ارائه می دهند که نیازمند عکس العمل فوری و دسته جمعی است.

    در ادامه این پیام آمده است: سلامت، توسعه و امنیت جهانی به گونه ای تفکیک ناپذیر به هم مربوط هستند. سرمایه گذاری بر سلامت محور رشد اقتصادی و توسعه بوده و پیش شرط برای دستیابی به بسیاری از اهداف توسعه هزاره است. به علاوه امنیت تمامی کشورها امروزه به گونه ای فزاینده به توان آنان در اقدام موثر و دسته جمعی برای به حداقل رساندن تهدیدهای سلامت بستگی دارد.

    در بخش دیگری از این پیام آمده است: مقرارت سلامت بین المللی بازنگری شده که از ماه ژوئن امسال به مورد اجرا گذاشته خواهد شد، منعکس کننده نقطه عطفی در تلاش های جهانی برای ایجاد ساز و کارهای موثر تقویت شده برای اخطار شیوع امراض و عکس العمل در سطح ملی و بین المللی است برای همگی ما مهم است که هر کشوری این مقررات را به طور کامل اجرا کند.

    در ادامه این پیام اضافه شده است: حیات و سلامت با ارزش ترین دارایی های ما هستند. ما دانش و منابع بی نظیر برای ایجاد جهانی و ایمن تر و سالم تر داریم. اجازه دهید از فرصت روز جهانی بهداشت برای بسیج اراده سیاسی بهره ببریم. اجازه دهید تضمین کنیم هر کشور چه فقیر و چه غنی از نظام تقویت شده سلامتی بهره ببرد که توان خدمت به همه مردم نیازمند را داشته باشد . پرداختن به آسیب پذیری جمعی ما نیازمند چیزی کمتر نیست.



    جواد برازنده ::: چهارشنبه 86/1/29::: ساعت 4:34 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 18
    کل بازدید :225370

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره <<
    خبر - بهداشت حرفه ای ساوه
    جواد برازنده
    این وبلاگ با همت شما مسئولین بهداشت حرفه ای کارخانجات اداره می شود منتظر مقالات شما هستیم. پیشنهادات شما باعث بهتر شدن وبلاگ خواهد شد. تلفن : 02552229891 آدرس پست الکترونیکی ما : savehoh@yahoo.com j.b172star@gmail.com

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    خبر - بهداشت حرفه ای ساوه

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<