سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من از آنچه نمی دانید نمی ترسم؛ اما بنگرید در آنچه می دانید چگونه عمل می کنید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
پیام مدیر کل سازمان جهانی بهداشت - بهداشت حرفه ای ساوه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  •  متن کامل پیام مدیر کل سازمان جهانی بهداشت بدین شرح است: 

    تغییرات آب و هوایی یکی از بزرگترین چالش های عصر ما می باشد. تغییرات آب و هوایی بر تعدادی از عوامل مؤثر بر سلامت نظیر غذا، هوا، آب عمیقاً تأثیر منفی دارند. در مواجهه با این چالش، ما به قهرمانانی در سراسر دنیا نیاز داریم که تلاش نمایند حفاظت از سلامت انسان ها در کانون توجه برنامه های بحرانهای ناشی ازتغییرات آب و هوایی قرار گیرد.

    روز جهانی بهداشت، هر سال در هفت آوریل جشن گرفته می شود. این روز، فرصت بسیار مغتنمی می باشد که توجه جهانیان را بر یک موضوع بهداشتی با اهمیت خاص متمرکز نمود. روز جهانی بهداشت امسال، موضوع «ضرورت حفاظت از سلامت در برابر بحران های ناشی از تغییرات آب و هوایی» را مورد توجه و تأکید قرار می دهد. علاوه بر نشان دادن تعهد فردی خود در برگزاری جشن این روز در سراسر دنیا، لازم است که شما سال 2008 را به عنوان یک سال مهم تضمین کننده این امر بدانید که همگان از موضوعات بهداشتی و ضرورت اهدافی که باید به آن دست یافت، آگاهی یابند. برگزاری هر گونه مراسم و هر گونه حرکتی در این روز ضرورت داشته و می تواند تعهد و انرژی جدیدی را به منظور بوجود آوردن تغییرت اساسی هم در تثبیت شرایط آب و هوایی و هم در پیشگیری از درد و آلام بشری به وجود آورد. می دانیم که آب و هوایی متغیر و ناپایدار چه اثراتی بر روی سلامت دارد. سالانه دهها هزار نفر در اثر طوفان ها، سیل ها، امواج گرما و خشکسالی جان خود را از دست می دهند. بیماری های حساس به شرایط آب و هوایی نظر مالاریا، اسهال و سوءتغذیه در اثر کمبود پروتئین و انرژی باعث مرگ بیش از 3 میلیون نفر در نقاط مختلف دنیا گردیده است.



    جواد برازنده ::: یکشنبه 87/2/1::: ساعت 6:55 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 6
    کل بازدید :225602

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره <<
    پیام مدیر کل سازمان جهانی بهداشت - بهداشت حرفه ای ساوه
    جواد برازنده
    این وبلاگ با همت شما مسئولین بهداشت حرفه ای کارخانجات اداره می شود منتظر مقالات شما هستیم. پیشنهادات شما باعث بهتر شدن وبلاگ خواهد شد. تلفن : 02552229891 آدرس پست الکترونیکی ما : savehoh@yahoo.com j.b172star@gmail.com

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    پیام مدیر کل سازمان جهانی بهداشت - بهداشت حرفه ای ساوه

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<