سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به حقّ برایتان می گویم : حکیم از نادان عبرت می گیرد و نادان از هوای خود . [عیسی علیه السلام]
اطلاعیه - بهداشت حرفه ای ساوه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • بسیج دانشجویی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران به همراه جمعی از دانشجویان ، اساتید و خبرگان علم بهداشت حرفه ای تصمیم گرفته اند که دومین همایش کشوری - دانشجویی بهدشت حرفه ای را با هدف " ارتقا سطح آگاهی و بینش جامعه صنعتی کشور پیرامون بهداشت حرفه ای و توجیه اثر بخشی برنامه های نظری و کاربردی آن " برگزار نماید .

    امید است این حرکت بسیج دانشجویی دانشکده بهداشت به یاری دانشجویان بهداشت حرفه ای که امید و آینده این علم هستند ، گامی نو در جهت رفع چالش های موجود بین کارفرمایان ، پرسنل بهداشت حرفه ای و همین طور ارتقا سطح بهره وری و رشد اقتصادی و رضایت صاحبان صنایع کشور باشد ، چرا که پرسنل بهداشت حرفه ای ، کارفرمایان و کارگران نه در مقابل هم بلکه در کنار هم و همگام با یکدیگر رمز بهره وری و رشد اقتصادی هستند .

    درضمن همایش در دو بخش سخنرانی و پوستر برگزار خواهد شد .

    از کلیه اساتید ؛ پژوهشگران و پرسنل و دانشجویان بهداشت حرفه ای و  سایر رشته های طب کار ؛ ارگونومی ؛ ایمنی در صنعت ؛ مدیریت خدمات بهداشتی درمانی؛مهندسی صنایع ؛ اقتصاد بهداشت ؛ روانشناسی ؛ مدیریت ؛ اقتصاد و سایر مراکز علمی و پژوهشی کشور برای شرکت در این همایش دعوت به عمل می آید .

    آدرس سایت



    جواد برازنده ::: یکشنبه 86/3/13::: ساعت 6:38 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 3
    کل بازدید :225387

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره <<
    اطلاعیه - بهداشت حرفه ای ساوه
    جواد برازنده
    این وبلاگ با همت شما مسئولین بهداشت حرفه ای کارخانجات اداره می شود منتظر مقالات شما هستیم. پیشنهادات شما باعث بهتر شدن وبلاگ خواهد شد. تلفن : 02552229891 آدرس پست الکترونیکی ما : savehoh@yahoo.com j.b172star@gmail.com

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    اطلاعیه - بهداشت حرفه ای ساوه

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<