سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از آن هنگام که حق را به من نمودند در آن دو دل نگردیدم . [نهج البلاغه]
مدیریت جیوه - بهداشت حرفه ای ساوه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • در نشست مدیریت جیوه کشورهای آسیا - اقیانوسیه اعلام شد که کرم‌های مرطوب‌کننده چینی و تایلندی، سیستم عصبی انسان‌ها را تهدید می‌کنند.

    سروش مدبری در گفت‌وگو با فارس افزود: در جلسه شورای یونپ کنیا که فوریه برگزار شد، کشورها قرار شد ظرف 2 سال برنامه‌ای برای مدیریت جیوه داشته باشند و به این ترتیب کشورهای مختلف نشست‌های مختلفی را به همین منظور تشکیل می‌دهند از جمله آن‌ها نشست مدیریت جیوه برای کشورهای آسیا و اقیانوسیه است که هفته گذشته در تایلند برگزار شد.
    وی در ادامه گفت: از مواردی که در این نشست اعلام شد، مصرف کرم‌های مرطوب کننده صادره از کشورهای چین و تایلند بود که در واقع مقدار مصرفی عنصر «جیوه» در آن‌ها بیشتر از حد مجاز بوده است.
    مدیر کل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست درباره عوارض «جیوه» اظهار داشت: عنصر جیوه با استعمال این کرم‌ها از طریق پوست، جذب بدن شده و تمام عوارض عنصر جیوه را بر بدن می‌گذارد.
    به گفته وی عنصر «جیوه» اثرات سمی بر مغز استخوان و خون انسان می‌گذارد و در بعضی موارد باعث تولد نوزادان ناقص‌الخلقه می‌شود.


    جواد برازنده ::: سه شنبه 86/3/8::: ساعت 6:23 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 28
    کل بازدید :225380

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره <<
    مدیریت جیوه - بهداشت حرفه ای ساوه
    جواد برازنده
    این وبلاگ با همت شما مسئولین بهداشت حرفه ای کارخانجات اداره می شود منتظر مقالات شما هستیم. پیشنهادات شما باعث بهتر شدن وبلاگ خواهد شد. تلفن : 02552229891 آدرس پست الکترونیکی ما : savehoh@yahoo.com j.b172star@gmail.com

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    مدیریت جیوه - بهداشت حرفه ای ساوه

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<